Důkladná recenze a dojmy MDX 2020

SL2C, 14.12.2019
4dr SUV w/Advance Package (3.5L 6cyl 9A)

109 ze 112 lidí shledalo tuto recenzi užitečnou

Rozhodl jsem se napsat recenzi, abych pomohl těm, kteří hledají své dobrodružství při koupi luxusního SUV. existuje spousta možností a všechny jsou dobré, a protože žádná velikost nesedí všem, MDX pro vás nemusí být tou správnou volbou. Předám vám své zkušenosti z nákupu a funkce, které neustále využíváme. v první řadě je to solidní auto, které doufáme, že budeme vlastnit dlouho. Vše v autě je na vysoké úrovni a není přehnaně okázalé. Hodně jsem četl o dvou obrazovkách a vlastně se mi to líbí. Je to geniální provedení. Chvíli trvá, než se to naučíte, ale pokud jste středně technicky zdatný člověk, naučíte se to rychle. první obrazovka nahoře a hluboko uvnitř palubní desky je pro vestavěnou navigaci a apple play a Android auto. Je to nedotyková obrazovka z nějakého důvodu, protože se jí nemůžete dotknout. Ale protože je vyhrazena pro určitou funkci, zůstane tak po celou dobu jízdy. Další obrazovka je vyhrazena pro běžné fungování ovládacích prvků a tlačítka pod touto obrazovkou ovládají obrazovku navigace a Apple Play. Moc se tím netrapte, rychle se to naučíte a uvědomíte si, jak skvělý je nápad se dvěma obrazovkami. nyní, asistent pro jízdu v pruzích a adaptivní tempomat jsou dvě nejpoužívanější funkce a fungují perfektně na hlavní silnici, ale sporadicky na vnitřních cestách. Což není nic hrozného, protože řízení byste měli mít na starosti vy, když se pohybujete ve svém okolí. největší výhodou toho, že máte pokročilý model, je 360stupňová kamera. Je geniální, pokud chcete vědět, jak daleko jste od vedle zaparkovaného auta nebo jak daleko je pravý obrubník při paralelním parkování. Mít vyhřívaná zadní sedadla je důležité, pokud budete vozit děti. A vyhřívaný volant je skvělý během chladného počasí. cenově jsme zjistili, že nejlepší sleva, kterou můžete získat, je v rozmezí 7000 až 7500 dolarů z msrp. Takže si ho nechte nacenit u prodejce. Vraťte se domů a kontrujte částkou o 7500 dolarů nižší. S největší pravděpodobností to prodejce přijme. Můžete jít na TrueCar a náhodně vybrat prodejce v okolí a požádat o stanovení ceny vybrat nejlepší cenu a požádat prodejce o dorovnání. Z našich zkušeností byla nejlepší cena o 7 500 USD nižší než MSRP. než se rozhodnete pro koupi, sedněte si s pracovníkem finančního oddělení a zeptejte se, jaké jsou k dispozici dodatečné záruky nebo ošetření. Je jich hodně a pro nás bylo rozhodování ve stejný den při vyzvedávání auta těžké. Navrhli jsme našemu prodejci, aby to zlepšil. Ale jsou některé dobré a má smysl si je pořídit. prodloužená záruka je drahá 4000+ dolarů, ale prakticky pokrývá vše, co není opotřebení, až do 125 000 mil. Pokud se chystáte mít auto tak dlouho a bojíte se, jestli technologie uvnitř auta selže, pak vám to koupí klid. Mít ošetření oken a vnější ošetření karoserie je další skvělá možnost, která kryje před politím uvnitř a promáčknutím zvenku. A je celoživotní. další oblastí, kde jsou skvělé možnosti, je příslušenství. Mít tažné zařízení a kryty proti stříkající vodě s rohožemi do každého počasí je podle mého názoru pro tento vůz nutností. V oblasti s velkým provozem použijte tažné zařízení k instalaci zadního ochranného krytu proti nárazu a nemusíte se bát, že vám někdo nabourá auto zezadu. Ochrana proti stříkající vodě chrání boky vašeho vozu před stříkajícím blátem. ať už si koupíte balíček tech nebo advance oba jsou skvělé a nemají přehnaně jazzové, ale solidní rodinné luxusní auto je to, co potřebujete a jste typ rodiny, která kupuje a drží, pak je to auto pro vás. šťastný lov.

Nahlásit zneužití